Naslovna RS/BiH Sud utvrdio da JS RTRS laže!

Sud utvrdio da JS RTRS laže!

Sud u Brčko distriktu, Osnovni a potom i Apelacioni, je utvrdio da je RTRS emitovala lažnu vijest 13. maja 2016. godine kada je objavila da je Soroš finansirao opozicione lidere, uključujući i tadašnjeg predsjednika SDS-a Mladena Bosića, saznaje BN. RTRS zbog emitovanja laži, na osnovu pravosnažne presude, Bosiću mora da isplati šest hiljada KM radi naknade štete zbog klevete koju su mu nanijeli.

U presudi se navodi da je utvrđeno da je RTRS 13. maja 2016. godine u Dnevniku 2 i internet portalu prenijela neistinito informacije koje se odnose od političkog i javnog interesa čime su nanijeli štetu Bosiću u vidu povrede časti i ugleda.

RTRS je obavezna da Bosiću na ime naknade nematerijalne štete za duševne bolove zbog povrede časti i ugleda isplati šest hiljada KM sa zakonskom zateznom kamatom od 16. avgusta 2017. godine, kada je donesena prvostepena odluka Osnovnog suda Brčko distrikta.

Takođe, RTRS je obavezan da nadoknadi i troškove parničnog postupka u iznosu od 602 marke.

Sud je odredio RTRS da kaznu plati u roku od 30 dana od dana pravosnažnosti odluke pod prijetnjom prinudne naplate.

Apelacioni sud Brčko distrikta 24, januara ove godine potvrdio je odluku Osnovnog suda u tom gradu.

Ova sudska presuda je još jedan od dokaza da JS RTRS plasiranjem lažnih informacija radi samo u korist vladajućih struktura u Republici Srpskoj, iako je njihova zakonska obaveza da budu u službi građana koji ih i finansiraju.

(BN)

Prikaži još vijesti
Load More In RS/BiH

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

PREPORUČUJEMO

ODRŽANO III TAKMIČENJE ŠKOLICA SPORTA U UGLJEVIKU

Danas je u Ugljeviku održano takmičenje školica sporta na kome su svoje vještine i sportsk…